De ce este importantă masa pentru casa de marcat?

Te-ai gândit vreodată că masa casei de marcat are un rol crucial în retenția clienților? Modul în care este așezat mobilierul în magazin are un scop atent calculat în spate. Rolul raioanelor este acela de a-i stimula pe clienți să cumpere cât mai multe produse într-un singur drum la magazin. Casele de marcat semnifică terminarea sesiunii de cumpărături, moment pe care mulți clienți îl amână cât de mult posibil.

Masa casei de marcat – un aspect important în orice magazin

Casele de marcat sunt mereu așezate la ieșire. Acesta este drumul logic pentru client, deoarece odată ce și-a făcut cumpărăturile își dorește să le plătească și apoi să găsească cu ușurință ieșirea din magazin. Tocmai din acest motiv casele de marcat sunt așezate toate într-un singur loc, pe acele mese speciale. Nu numai că aceste mese ajută la delimitarea ușoară a spațiului - între zona de ieșire și restul magazinului - dar ajută și la retenția clienților.

Odată intrați în magazin, clienții vor începe să se plimbe prin acesta urmând unul din două scenarii.

În primul scenariu, clientul știe exact ce are de cumpărat. Fie că are o listă pregătită de acasă, fie că are o memorie de fier, acesta nu vrea să se abată de la aceasta. Dacă este client fidel al magazinului, atunci foarte puțini factori îl pot influența în drumul lui prin magazin.

Deja este familiarizat cu rafturile și raioanele, cu ordinea în care sunt dispuse produsele, cu ofertele. Clientul va trece în viteză prin magazin, cumpărând doar ceea ce are nevoie. Dar odată ajuns la casa de marcat acesta va fi nevoit să încetinească.

De cele mai multe ori casele de marcat nu sunt goale, ci au cel puțin un alt client care își scanează produsele pentru a plăti. Acesta este momentul în care chiar și clientul deja familiarizat cu magazinul este nevoit să se oprească și să se uite în jur – moment în care poate observa la vecinul său de magazin produse care îi atrag atenția. Și chiar dacă nu se întoarce să le cumpere în aceeași zi, clientul le va ține minte și va reveni mai târziu în magazin.

Cel de-al doilea scenariu implică un client care nu are un scop exact odată intrat în magazin. Acest client se va lăsa ghidat de aranjarea magazinului. Va fi purtat prin toate raioanele. Și este tipul ideal de client pe care îl putem atrage prin aranjarea magazinului – de la ordinea succesivă a produselor pe raioane, până la aranjarea de sus în jos și, cel mai important, ce produse alegem să expunem la nivelul ochilor.

Acest tip de client nu este neapărat influențat de experiența de la casa de marcat, dar fiind ghidat într-un mod logic către acestea încă de când a intrat în magazin există șanse semnificative de a reveni în magazinul nostru. În plus, atunci când casele de marcat sunt pline de oameni și produse se creează un sentiment de apartenență care generează încredere în magazinul respectiv.

Cum arată o masă pentru casa de marcat?

Mobilierul pentru masa casa de marcat este dotat cu tot ceea ce are nevoie un casier pentru a-și efectua eficient sarcinile. În plus, și design-ul este unul modern și rezistent, care asigură o lungă durată de viață, transformând investiția într-una care merită cu adevărat.
O astfel de masă de vânzare în magazine este realizată din metal vopsit în câmp electrostatic, pentru rezistență, din PVC dur și oțel inoxidabil. Este prevăzută cu un sistem special de susținere pentru casa de marcat.
 
Aceste mese se dispun spate în spate, pentru a spori eficiența și pentru a asigura eficientizarea spațiului în magazin. Tocmai pentru că se pot dispune în acest fel, suportul pentru casa de marcat poate fi montat atât pe partea stângă, cât și pe partea dreapta. În plus, aceste mese pot veni însoțite de stâlpi și lămpi de numerotare, dar și de alte accesorii folositoare pentru casieri, precum polițe interioare sau standuri pentru sacoșe!
 
Fie că îți dorești să îți dotezi magazinul cu o masă pentru casa de marcat dublă sau cu una simplă  trebuie să te asiguri că optezi pentru cele mai moderne opțiuni de pe piață. Felul în care arată magazinul tău dictează comportamentul clienților și îi determină sau nu pe aceștia să se reîntoarcă.