CAO, la un clik distanță: „Colegele noastre răspund, cu promptitudine, la zeci de apeluri telefonice și e-mailuri, în fiecare zi”

După suspendarea relaţiilor cu publicul, în contextul pandemiei de coronavirus, reprezentanţii CAO ţin legătura cu clienţii prin telefon sau e-mail.

„Echipa de relații cu publicul a Companiei de Apă Olt lucrează, în continuare pentru dumneavoastră. Colegele noastre răspund, cu promptitudine, la zeci de apeluri telefonice și e-mailuri, în fiecare zi, și rezolvă problemele legate de depunerea documentelor pentru obtinerea de avize și autorizații, oferă informații despre facturi și consiliere pentru modalitățile de plata on-line sau pentru instalarea aplicatia CAOmobile”, transmit reprezentanţii CAO.

Pentru toate aceste informații, clienţii au la dispoziție adresa de e-mail:
clienti@caolt.ro sau numărul de telefon: 0728 851 752, de luni până joi de la 8.00 la 16.30 și vineri de la 8.00 la ora 14.00.

Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.

Reprezentanţii CAO îi îndeamnă pe abonaţi să-şi plătească facturile online.

„Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar facem apel la cetățeni, ca în această perioadă să folosească, pentru plata facturilor, aplicația CAOmobile. Suntem alaturi de clienții noștri, la fel ca și până acum, dar, în această perioadă, ne găsesc la un click distanță”, se mai arată în comunicatul CAO.