Marketingul lui Jane Niţulescu

Imediat după promovarea echipei Alro Slatina în Liga a II-a, în 2010, Jane Niţulescu a fost numit preşedintele clubului. În scurt timp, şi datorită rezultatelor, dar şi a politicii lui Jane Niţulescu, micuţul club slătinean a ieşit din anonimat.

Îmi amintescu cum a prins Alro Slatina cel mai important buletin de ştiri al zilei de la PRO TV.

Preşedintele Jane Niţulescu ne sună să venim la stadion, pe „Metalurgistul”, că avea ceva important de comunicat. Sfătuit probabil de finul Stăncescu, Jane Niţulescu a pus la cale toată întâmplarea pentru a deveni o ştire la nivel naţional.

Mergem cu toţii pe gazon, iar Jane Niţulescu vine cu un sac. Din el scoate un purcel, ce era legat cu o fundă roşie. Era cadoul pentru antrenorul Papură, după o victorie. Nu îmi mai amintesc detalii despre adversar, pot spune doar că Alro plecase cu şansa a doua.

Ne înghesuim toţi să-l pozăm, să-l filmăm! Ne amuzăm cum purcelul alerga speriat pe gazonul stadionului slătinean. Nimeni nu ar fi făcut o ştire naţională cu victoria aluminiştilor, însă poanta cu purcelul cu funda roşie a prins de minune. Am înţeles atunci marketingul lui Niţulescu. Ştia să-şi atingă scopul!