„Din discuţiile pe care le-am avut săptămâna trecută, rămâne valabil acest termen – luna decembrie. Că va fi martie, ei tot sunt cu lucrările înainte pe acest tronson. Eu sper să fie luna decembrie, pentru oraş ar fi un lucru extraordinar, pentru traficul din oraşul Balş. Ultimele discuţii, spre asta conduceau. Dar, că n-o fi decembrie şi o fi februarie sau martie, în funcţie de vreme, tot o să avem centură ocolitoare”, a explicat Rotea.
crearea unei comunicații moderne între Craiova și Pitești, făcând astfel conexiunea cu autostrada București-Pitești și în viitor cu autostrada Pitești-Sibiu;
îmbunătățirea fluxului de trafic pe DN65, în special prin deturnarea traficului de tranzit pe ruta expresă cu 2×2 benzi și, de asemenea reducerea traficului în orașe care în prezent sunt traversate de drumul național DN65.
reducerea numărului de accidente prin crearea unui sistem de transport rutier mai sigur în comparație cu situația infrastructurii rutiere existente,care asigură legătura dintre Craiova – Pitești;
Valoarea totală a proiectului este de 5.511.537.531,93 lei și este finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-3.510.498.252,58 lei, 25% contribuția proprie– 1.170.166.084,15 lei, restul de 830.873.195,20 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.