Începand cu data de 18.03.2020, pe toata durata decretarii starii de urgenţă pe teritoriul României din motive de siguranţa medicală legate de prevenirea răspândirii si infectării cu COVID-19, Casa Judeţeana de Pensii Olt va realiza operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie telefonic sau prin e-mail, zilnic de luni pâna joi, între orele orele 8.00-16.30, iar pentru ziua de vineri intre orele 8.00-14.00 la numerele de telefon 0249411634 şi 0249414647 sau la adresele de e-mail cjpolt@rdslink.ro sau petitii@cjpolt.ro.
„Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta documentaţia, în original(cartea de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente, condiţiile superioare de muncă si alte acte prevăzute de normele de aplicare a legii) şi in copie( actele de stare civile, carnet de muncă etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul C.J.P.Olt”, se arată într-un comunicat al CJP Olt.
De asemenea, în această perioadă , în situaţia copiilor urmaşi care âmplinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fară a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare , să fie prezentată în termen de 30 de zile , de la data expirării stării de urgenţă.