Solicitările de ieşire la pensie, doar telefonic sau prin email

Casa Judeţeană de Pensii Olt anunţă alte măsuri pentru siguranţa medicală a vârstnicilor. Persoanele care solicită ieşirea la pensie, vor cere deschiderea acestui drept telefonic sau prin email. Ulterior, persoanele vor fi contactate pentru a se prezenta cu documentele necesare privind stabilirae dreptului de pensie, care vor fi depuse într-un plic sigilat la sediul Casei de Pensii Olt.

Începand cu data de 18.03.2020, pe toata durata decretarii starii de urgenţă pe teritoriul României din motive de siguranţa medicală legate de prevenirea răspândirii si infectării cu COVID-19, Casa Judeţeana de Pensii Olt va realiza  operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie telefonic sau prin e-mail, zilnic de luni pâna joi, între orele  orele 8.00-16.30, iar pentru ziua de vineri intre orele 8.00-14.00  la numerele de telefon 0249411634 şi 0249414647 sau la adresele de e-mail  cjpolt@rdslink.ro sau petitii@cjpolt.ro.

„Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic/e-mail pentru a se prezenta documentaţia, în original(cartea de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente, condiţiile superioare de muncă si alte acte prevăzute de normele de aplicare a legii) şi in copie( actele de stare civile, carnet de muncă etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul C.J.P.Olt”, se arată într-un comunicat al CJP Olt. 

De asemenea, în această perioadă , în situaţia copiilor urmaşi care âmplinesc vârsta de 16 ani şi care nu pot face dovada continuării studiilor din cauza suspendării cursurilor şcolare, plata pensiei de urmaş se va face fară a fi necesară prezentarea acestei dovezi, urmând ca adeverinţa doveditoare , să fie prezentată în termen de 30 de zile , de la data expirării stării de urgenţă.