Se reia activitatea la ghişeele Casei de Pensii Olt, cu respectarea măsurilor de protecţie şi distanţare socială

Casa de Pensii Olt anunţă că, începând de astăzi, se reia programul normal la ghişeele instituţiei, cu respectarea măsurilor de protecţie împotriva infectării cu noul coronavirus.

Astfel, odată cu ieşirea din starea de urgenţă şi intrarea în starea de alertă, Casa Judeţeană de Pensii Olt reia activităţile privind acordarea de relaţii la ghişeele instituţiei zilnic, de luni până joi, între orele 8.00 -16.30.

La ghişeul 2 se pot depune cereri pentru acordarea ajutoarelor de deces (însoţite de documentaţia necesară). Plata ajutorului de deces se va efectua în continuare prin cont bancar sau prin serviciile poştale.

La ghişeul 3 se depun cereri de deschidere a drepturilor de pensie/ modificări drepturi de pensie (însoţite de documentaţia necesară). Activitatea se va rezuma strict la depunerea acestora şi la primirea numărului de înregistrare.

La ghişeul 6 se depun cereri pentru eliberarea formularului utilizat în relaţia cu R.F.Germania ,,Notificarea calităţii de neasigurat în sistemul de securitate socială din Romania”.
 
„Plata contribuţiei de asigurări sociale pentru persoanele care au încheiat contract de asigurare socială în baza Legii nr.263/2010 se va efectua prin virament bancar în contul IBAN ROTREZ50622210304XXXXX, cod fiscal 13603453, beneficiar Casa Judeţeană de Pensii Olt, cu precizarea datelor de identificare ale plătitorului: nume, prenume, CNP, sau prin mandat poştal cu precizarea datelor de identificare ale plătitorului”,
se arată într-un comunicat de presă remis de CJP Olt.

Audienţele si consilierile de specialitate se vor realiza în continuare telefonic sau prin email. 

„Informaţiile solicitate de petiţionari vor fi oferite telefonic, de luni până joi, orele 8.00-16.30, iar pentru ziua de vineri între orele 8.00-14.00 sau la adresele de e-mail cjpolt@rdslink.ro sau petitii@cjpolt.ro. Numerele de telefon la care ne puteţi contacta sunt: 0249411634 şi 0249414647”, se mai arată în documentul citat anterior.
 
Pentru desfăşurarea unei activităţi controlate a ctivităţii de relaţii cu publicul, reprezentanţii Casei Judeţene de Pensii Olt au luat câteva măsuri specifice: asigurarea afluxului controlat al publicului în spaţiul destinat, folosirea produselor dezinfectante şi, nu în ultimul rând, respectarea distanţei sociale şi obligativitatea utilizării măştilor de protecţie.

„Pentru faptul că serviciile instituţiei noastre se adresează cu preponderenţă segmentului vulnerabil de populaţie (peste 65 ani), în scopul protejarii acestora şi pentru evitarea contactului fizic direct şi respectarea distanţei sociale corespunzătoare, recomandăm folosirea în continuare a mijloacelor de comunicare folosite pe perioada stării de urgenţă şi anume poşta electronică şi site-ul instituţiei de unde se pot descărca formularele necesare”, mai precizează reprezentanţii CJP Olt.

Foto arhivă