Primarii olteni pot începe semnarea contractelor pentru achiziţionarea serviciilor de înregistrare sistematică

OCPI Olt a început transmiterea notificărilor către primării în care se specifică alocarea fondurilor necesare serviciilor de înregistrare sistematică. Edilii trebuie să stabilească sectoarele cadastrale pe care le vor include, urmând ca apoi să semneze contractele de finanţare cu OCPI Olt.

În cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară, demarat de Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, au fost cuprinse 103 primării din judeţ.

Astfel, acestea pot beneficia de înregistrare gratuită a imobilelor în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară. Totodată, se pot face lucrări de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale având ca obiect sectoare cadastrale din cadrul unităţilor administrativ-teritoriale ce cuprind imobile din extravilan.

Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară (OCPI) Olt a început să trimită către primăriile din judeţ notificările prin care primarii sunt informaţi că au fost alocaţi banii necesari.

„Vom trimite, zilele acestea, notificări către primării ca li s-au alocat fonduri pentru achiziţionarea de servicii de înregistrare sistematică. Toate cele 103 primării vor primi notificări”, a spus directorul OCPI Olt, Gigel Chiriţă.

Fiecare primărie din judeţ interesată să întocmească cadastru imobilelor va primi câte un miliard şi jumătate de lei vechi.

Până la semnarea contractelor de finanţare, primarii trebuie să stabilească împreună cu specialiştii OCPI Olt sectoarele cadastrale pentru care vor fi demarate lucrările.