Podul de pe DN 64 de la Găneasa, interzis traficului greu, ar putea fi reparat abia anul viitor

Reabilitarea podului de pe DN 64, din zona fostei închisori de la Găneasa, ar putea să fie făcută abia anul viitor, din cauza birocraţiei, după ce încă din luna octombrie a anului trecut, autovehiculele mai grele de 7,5 tone trebuie să folosească o variantă ocolitoare.

Directorul Secţiei Drumuri Naţionale (SDN) Slatina, Adrian Motorga, a declarat pentru Gazeta Nouă că, în acest an, ar putea fi realizat studiul de fezabilitate.

„La podeţul de la Găneasa, sperăm ca anul acesta să avem studiul de fezabilitate. Deja suntem în procedură de achiziţie lucrări pentru studiul de fezabilitate. Execuţia este puţin probabil să se întâmple în acest an, cred că anul viitor”, a afirmat Motorga.

Din luna octombrie 2016, pe DN 64, a fost restricţionată circulaţia autovehiculelor cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone, din cauza unor deficienţe la podul de la km 35 + 900 metri, peste Valea Negrişoara din comuna Găneasa.

De atunci, circulaţia autovehiculelor pe relaţia Găneasa - Râmnicu Vâlcea a fost deviată pe varianta următoare: intersecţia  DN 65 cu DN 64  Găneasa - intersecţia DN 65 cu DJ 677 Salcia  - DJ 677  Salcia - intersecţia DN 64 cu DJ 677 Pleşoiu - DN64 Pleşoiu.

Podul peste Valea Negrişoara, din Găneasa, a fost afectat de un accident rutier, petrecut în urmă cu aproximativ doi ani. Deşi, iniţial, restricţia de tonaj era de 15 tone, deoarece n-a fost respectată, degradarea a înaintat.

Potrivit reprezentanţilor SDN Slatina, dacă degradările evoluează, există posibilitatea restricţionării tonajului la 3,5 tone.