Liceul Tehnologic „Alexe Marin”, din Slatina, angajează femeie de serviciu

Liceul Tehnologic „Alexe Marin”, Slatina, județul Olt, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de îngrijitor curățenie/femeie de serviciu. Persoanele interesate trebuie să aibă liceul absolvit cu diplomă de Bacalaureat. Nu se cere vechime în muncă.

 

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Cerințe psihologice:

-         -  asumarea responsabilității;

-          -  rezistența la sarcini repetitive;

-         -  adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare;

-        -   echilibru emoțional;

-        -  afectivitate față de elevi;

-        -  empatie;

-         - capacitatea de organizare a muncii;

-          -abilități pentru munca în echipă.

Condiții specifice:

-          - studii liceale cu examen de bacalaureat;

-          - vechime în muncă: nu se solicită.

Domenii de competență:

-          participarea la instructajul de protecția muncii și P.S.I.;

-          participarea la instructaje de cunoaștere și aplicare a normelor igienico-sanitare;

-          respectarea normelor S.S.M. și P.S.I.;

-          respectarea regulamentului de ordine interioară;

-          îndeplinirea altor sarcini repartizate de conducerea unității, în condițiile legii;

-          răspunde cu promptitudine sarcinilor date de conducerea unității;

-          comportament și conduită adecvată unei instituții de învățământ, atât față de elevi, cât și față de colegi.

Bibliografia necesară în vederea susţinerii concursului poate fi parcursă mai jos:

Legea 307/2006 – apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Legea sănătății și securității în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare:

Capitolul IV – Obligațiile lucrătorilor.

Capitolul V – Supravegherea sănătății.

Capitolul VI – Comunicarea, cercetarea, înregistrarea și raportarea evenimentelor.

Capitolul VII – Grupuri sensibile la riscuri.

Legea nr. 477/2004 – Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice.

VII – Grupuri sensibile la riscuri.

Legea 53/2003, actualizată – Codul muncii „răspunderea disciplinară” (art. 247 – art. 252).

Ordinul nr. 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă și sănătate publică privind mediul de viață al populației (Cap. VI – Norme de igienă pentru unitățile de folosință publică).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

-          20 mai 2021, ora 12.00: termen limită de depunere a dosarelor;

-          30 mai 2022, ora 14.00: proba practică;

-          31 mai 2022, ora 10.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

-          - cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

-          - copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

-          - copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

-          - carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;

-          - cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

-          - adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;

-          - curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

 În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Dosarul de înscriere la concurs va conține următoarele documente:

-          - cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;

-          - copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

-         -  copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;

-          - copia carnetului de muncă și extras din REVISAL cu perioada lucrată după 01.01.2011; sau., după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;

-          - cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care sâ-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;

-          - adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate.

-          - adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în foimatul standard stabilit de Ministerul Sănătății;

-         -  curriculum vitae.