Îți place să discuți cu oamenii? Află care dintre aceste 5 joburi este cel mai potrivit pentru tine!

Ești o persoană extrovertită, care se încarcă pozitiv atunci când discută cu cei din jur? Îți este ușor să te faci plăcută în conversații, iar ceilalți te văd atât ca un bun interlocutor, dar și ca un ascultător excelent? Vorbitul este atuul tău, iar această calitate te poate ajuta să-ți găsești o direcție în cariera sau, de ce nu, chiar să faci o schimbare din acest punct de vedere. Din fericire, există multe joburi bine plătite pentru persoanele comunicative - nu trebuie decât să decizi care dintre acestea sunt potrivite așteptărilor tale!

Iată 5 propuneri de joburi, ideale pentru femeile independente și cu fler în vorbire:

  • Serviciu cu clienții


Abilitățile interpersonale de top, răbdarea, abilitatea de a asculta, un talent pentru rezolvarea problemelor și grija față de cei din jur sunt unele dintre calitățile distinctive ale oamenilor care nu numai că au succes în comunicarea cu clienții, dar se și bucură să-i ajute pe ceilalți cu informațiile de care au nevoie. În plus, pentru acest job, anduranța este o altă calitate excelentă pe care trebuie să o deții, deoarece vei petrece câteva ore pe zi la telefon sau în fața computerului, comunicând online cu oamenii.

  • Videochat non-adult


Pentru a fi model de videochat non-adult este nevoie să deții abilități de comunicare excelente, o cultură generală vastă și darul de a empatiza cu interlocutorul. Acest domeniu este în interesul tău? Atunci află că unele studiouri de videochat din România oferă modelelor angajate oportunitatea de a face și varianta non-adult. Trainerii de la Richgirls-studio.ro îți stau oricând la dispoziție cu mai multe detalii despre ce înseamnă videochat non-adult și dacă este potrivit pentru tine - dacă nu ești o persoană timidă, un astfel de job îți poate oferi oportunități ample de a intra în discuții de interes pentru utilizatori, timp în care vei fi remunerată pe măsură.

  •  Agent de vânzări


Două caracteristici cheie ale vânzătorilor buni sunt abilitatea de a crea conexiuni între oameni și talentul de a genera potențiali clienți, iar ambele calități necesită “o vorbă bună”. Contactul permanent și eficient cu clienții, atât în persoană, cât și prin telefon și e-mail, sunt responsabilități de bază ale multor joburi în vânzări, indiferent de domeniu.

  • Specialist HR


Specialiștii HR recrutează, plasează și îndrumă angajații prin proceduri de resurse umane. Pentru a face acest lucru în mod eficient, ei trebuie să dezvolte relații puternice cu majoritatea colegilor din companie. În plus, aceștia se consultă cu angajatorii pentru a găsi lacune în ocuparea forței de muncă, intervievează, angajează și organizează orientarea către noi angajați.

  • Organizator de evenimente


Cei care se ocupă cu organizarea de evenimente sunt responsabili de gestionarea evenimentului până la ultimul detaliu, iar acest lucru necesită o mulțime de negocieri și conversații. Întâi se întâlnesc cu clienții pentru a discuta despre cerințe și bugete, apoi încep să aranjeze locațiile, transportul și alte detalii specifice. Astfel, planificatorul este într-o continuă comunicare cu clientul și furnizorii, pentru a se asigura că totul este gata în timp util.

Să ai darul de a discuta fluent și de a te face plăcută în conversații sunt atuuri care îți pot aduce venituri frumoase, dar și un job potrivit. Așadar, acum că știi ce direcții în carieră ar fi cele mai potrivite pentru tine, nu mai sta pe gânduri - dă startul la explorare și descoperă-ți pasiunile!

Sursă foto: Shutterstock.com.