COVID-19: Se suspendă audienţele la CJ Olt, iar comunicarea cu publicul şi cu alte instituţii se face doar online sau prin fax

Activitatea de primire în audienţă a fost suspendată la CJ Olt, ca măsură de limitare a răspândirii COVID-19, iar relaţii cu publicul şi cu alte instituţii se vor desfăşura exclusiv onlinea sau prin fax.

Potrivit unui comunicat remis de CJ Olt, măsură a fost dispusă până la finalul lunii, cu posibilitatea prelungirii.

„Consiliul Județean Olt anunță că până la data de 31 martie 2020, cu posibilitatea de prelungire, activitatea de relații cu publicul, atât în relația cu instituțiile și serviciile subordonate, cât și în relația cu cetățenii, se desfășoară prin intermediul Serviciului Relații Publice, ATOP și Transparență Decizională. Înscrisurile se vor depune exclusiv prin mijloace de comunicare electronică, permise de lege: e-mail, fax, urmând ca originalul acestor înscrisuri să fie transmis prin poștă, dacă este solicitat”, transmite CJ Olt.

Toate documentele se pot transmite prin fax: 0249/43.11.22, e-mail: cjolt@cjolt.ro sau prin corespondență poștală la adresa: Slatina, Bulevardul Alexandru Ioan Cuza, Nr. 14, județul Olt.

Începând cu data de 16 martie 2020, se suspendă activitatea de primire în audiență, la nivelul Consiliului Județean Olt.

„Persoanele care doresc să se înscrie în audiență sunt îndrumate să formuleze petiții scrise”, mai spun reprezentanţii forului judeţean.

În sprijinul persoanelor care au nevoie de informații, programul de audiențe telefonice este următorul:

1. De luni până duminică, 24 de ore:
0249.431.080/081/082 și  0372/711.776 – Centrală/ Ofițer de Serviciu.

2. În zilele de luni până joi, în intervalul orar 08:00 – 16:30 și vineri, în intervalul orar 08:00 – 14:00:
0249/431.285 – Cabinet Vicepreședinte cu atribuții în domeniul tehnic;
0249/437.181 – Cabinet Vicepreședinte cu atribuții în domeniul economic;
0249/432.807 – Cabinet Președinte.