„Având în vedere considerentele de mai sus, putem afirma faptul că Ministerul Educaţiei şi Cercetării a ales să neglijeze elevii fără acces la tehnologie, prin lipsa infrastructurii asigurate de la nivel central şi prin pasarea responsabilităţii către autorităţile publice locale, dar şi prin consemnarea ca absenţi a tuturor elevilor care nu participă la cursurile online. Totodată, atragem atenţia asupra posibilităţii profesorilor de a nota elevii în baza activităţii online, fără acordul lor sau al părinţilor. Această măsură este una lipsită de fundament, în contextul în care nici până în ziua de astăzi nu a fost redactat un set de norme care să indice modalitatea de transpunere a conţinuturilor de la clasă în spaţiul virtual, în baza cărora profesorul să poată evalua şi nota elevul. Pentru ca notarea să se realizeze în mod corect şi obiectiv, cadrul didactic are nevoie atât itemi de evaluare a activităţii online, cât şi de modalităţi eficiente de predare a conţinuturilor, astfel încât elevul să asimileze competenţele-cheie din profilul absolventului”, se arată într-un comunicat de presă aș Consiliului Elevilor.
Tinerii mai spun că, având în vedere faptul că sistemul de transmisiune live nu este pus la punct în multe dintre unităţile de învăţământ, este imperios ca lecţiile să fie înregistrate, astfel încât acestea să poată fi accesate atât de elevii care nu sunt prezenţi fizic la şcoală, cât şi de cei care îşi doresc să revină asupra anumitor conţinuturi.
“Încă o dată, Guvernul României ne dovedeşte că nu este capabil să asigure condiţiile necesare pentru ca toţi elevii să aibă acces la educaţie, în mod nemijlocit. Ministerul Educaţiei şi Cercetării emite ordine în care sunt prevăzute principii precum egalitatea de şanse şi echitatea. Unde erau aceste principii, stimaţi guvernanţi, atunci când ar fi trebuit să faceţi achiziţii pentru dispozitive electronice conectate la internet pentru elevi şi profesori? Anul şcolar va începe într-un mod haotic, iar responsabilitatea vă aparţine întru totul. În tot acest timp, tot ceea ce vă interesează este campania electorală. Am o veste pentru dumneavoastră: şcoala continuă şi după alegeri! Ce veţi face atunci?”, a declarat Rareş Voicu, preşedintele Consiliului Naţional al Elevilor.
Consiliul Judeţean Olt a iniţiat noi proiecte de investiţii pentru reabilitarea termică a unor imobile ale DGASPC şi ISU din Corabia, Caracal şi Slatina.
Fermierii olteni revin, duminică, în Piaţa Volantă de pe platoul din faţa sediului Consiliului Judeţean Olt, din Slatina.
Consiliul Judeţean Olt finanţează şi în acest an Festivalul Naţional de Teatru de la Caracal, ediţie dedicată actorului Marcel Iureş.
Județul Olt a fost gazda Etapei regionale a competiției „Business Plan”, desfășurată în data de 22 aprilie 2024, la Liceul Tehnologic „Petre S. Aurelian” din Slatina. La start s-au aliniat patru firme de exercițiu din județele Olt, Vâlcea, Dolj și Mehedinți.
Preşedintele PSD Olt, Marius Oprescu, a declarat că advesarii politici înscrişi în cursa electorală din 9 iunie n-au prezentat niciun proiect concret pentru judeţ sau pentru Slatina, singura lor preocupare fiind să denigreze pe toată lumea.
Liberalii conduşi de preşedintele PNL Slatina, fostul prefect, s-au umplut de penibil şi s-au făcut de tot râsul, miercuri, la depunerea candidaturilor pentru alegerile din 9 iunie. Aceştia au stat mai bine de trei ore la Biroul Electoral de Circumscripţie Slatina, deoarece dosarele de candidatură nu erau întocmite conform legii. Mai exact, declaraţiile de avere şi de interese ale candidaţilor nu purtau semnătura acestora, ceea ce denotă un amatorism ieşit din comun al echipei liberale.
Primăria Slatina înfiinţează un nou parc pe o suprafaţă de peste 9.000 de metri pătraţi, în Cartierul Steaua.
Florentina Miruna Stanciu, elevă în clasa a VI-a A la Liceul Tehnologic Drăgănești-Olt, a obținut locul al II-lea la faza națională a Concursului „Istoria și tradițiile rromilor”. Profesorii coordonatori ai Mirunei sunt Angela Monea și Gheorghe Fieraru.
Ionuţ Mihăilescu, elev al Liceului Teoretic „Ioniţă Asan” din Caracal, este primul admis, cu media 10, la Facultatea de automatică şi calculatoare, din cadrul Universităţii Politehnica Bucureşti.