Printre măsurile recomandate se numără închiderea uşilor şi ferestrelor de la scările de bloc,înlocuirea geamurilor sparte din scările de bloc sau izolarea termică s branșamentului și apometrului.
„Compania de Apă Olt s-a confruntat, în ultimele zile, cu problema înghețării conductelor și robinetelor în câteva scări de bloc și de aceea îi sfătuim pe clienții noștri să ia măsurile necesare pentru a evita astfel de probleme. Compania de Apă Olt a verificat fronturile de captare pentru prevenirea eventualelor defecțiuni și a asigurat volumul de apă în bazinele de acumulare pentru ca, în cazul întreruperii energiei electrice, cetățenii să nu rămână fără apă potabilă”, se arată într-un comunicat remis de CAO.
Compania de Apă Olt asigură permanența pentru intervenții 24 din 24 de ore.
„Pentru semnalarea problemelor, cetățenii pot suna la Dispecerat -0249 423 419 sau pot scrie mesaje pe pagina de Facebook a Companiei de Apă Olt”, se mai arată în comunicatul citat.