Preşedintele CJ Olt, Marius Oprescu, a declarat că ulterior acestei proceduri, va fi trimisă o adresă către Ministerul Finanţelor.
„Am trimis o adresă către toate UAT-urile din județ, în ceea ce privește estimatul sumelor necesare până la finalul anului, pentru persoanele cu handicap şi salarizare. Centralizăm la ea și vom anunța ulterior care este situația și ce ne-au cerut primăriile. Avem în vedere atât o discuție cu Ministerul Finanțelor, dar și a le trimite o adresă scrisă în vederea asigurării sumelor necesare până la finalul anului”, a declarat Oprescu.
Şeful CJ Olt a explicat de ce primarii nu au control asupra sumelor aferente indemnizaţiilor de handicap.
„Dacă în ceea ce privește salarizarea fiecărei UAT, primarul și consiliul local decid în ceea ce privește numărul de angajați și salarizarea, în privința persoanelor cu handicap, așa cum știți, unele dintre ele ne vin prin aprobarea dosarelor de către o comisie interdisciplinară, practic nu au niciun control primarii. Estimatul pe care s-a făcut bugetul la începutul anului se bazează pe sumele de la nivelul anului trecut, dar de la începutul anului și până în prezent au tot fost cazuri noi, iar acele sume de la început de an nu mai sunt de actualitate. De aceea, am încercat să aflăm care sunt aceste sume, să știm să cerem acești bani de la Guvernul României”, a mai spus Marius Oprescu.