Având în vedere dispoziţiile art.1 din Ordinului nr.74527/23.03.2020 privind instituirea unor măsuri necesare limitării răspândirii infecţiei cu virusul SARS- COV-2 la nivelul unităţilor sanitare publice, cu referire la funcţionarea cabinetelor de expertiză medicală în ambulatoriu de specialitate din cadrul unităţilor sanitare s-au dispus alte măsuri.
„În cazul pensiilor de invaliditate, cazuri noi, cererea completată, împreuna cu documentele medicale vor fi transmise în plic sigilat la Casa Judeţeana de Pensii Olt prin intermediul seviciilor poştale. Pe pagina de internet a Casei Judetene de Pensii Olt, www.cjpolt.ro, este afişat modelul de cerere pentru expertizarea capacitatii de muncă, anexa numărul 10. Numărul de înregistrare a cererii va fi comunicat solicitantului prin telefon. Expertizarea se va fundamenta strict pe documentele transmise şi nu va presupune prezenţa fizică a solicitantului . Cele două decizii medicale care trebuie înmânate solicitantului , vor fi transmise prin poştă cu confirmare de primire”, se arată într-un comunicat la CJP Olt.
Pensionarii de invaliditate care au termen de revizuire în perioada instituită ca stare de urgenţa nu trebuie sa se mai prezinte la cabinetele de expertiză, plata acestor pensii fiind continuată.De asemenea, concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănatate, certificatele de concediu medical, care cuprind a 91-a zi sau depasesc 183 zile, acordate pe perioada stării de urgenţă se eliberează si se decontează fara avizul medicului expert al asigurărilor sociale.
Numărul de telefon al Compartimentului Expertiza Medicală este 0249/431428, iar adresele de e-mail: cjpolt@rdslink.ro sau petitii@cjpolt.ro.